L’atenció al
client és un departament que s’encarrega de rebre queixes, consultes, suggeriments,
etc. És un àmbit de treball que s’ocupa d’atendre a diferents persones amb diferents
successos i problemes com per exemple la queixa pel mal estat d'un producte.
A l’atenció al
client, es poden rebre diferents tipus de clients, alguns més col·laboradors que d'altres. Tot i això, sigui com sigui el client, els treballadors han de saber
comportar-se. Després de tot el client és qui “mana”.
Els treballadors han de saber actuar i aconseguir la satisfacció dels seus clients. A vegades un client por aportar dades que no són de molta importància i pot ser que perdem l’atenció. Això s’ha de evitar davant els clients.
Els treballadors han de saber actuar i aconseguir la satisfacció dels seus clients. A vegades un client por aportar dades que no són de molta importància i pot ser que perdem l’atenció. Això s’ha de evitar davant els clients.
Per saber més
sobre una bona atenció al client podeu entrar consultar enllaç:
http://finanzas.excite.es/como-dar-una-buena-atencion-al-cliente.html
Rubén Sánchez, Ena Saavedra i Joel Vega
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada