dilluns, 10 d’octubre del 2016

Avui es presenta...Arnau Ayats Delgado


El meu nom és Arnau Ayats Delgado. Tinc 16 anys i visc a Castellbisbal.

Sóc un noi amable, respectuós i treballador. M’agradaria millorar i ser més quiet, acabar tot allò que començo i mirar de concentrar-me més. A més a més sóc el subdelegat de la classe.

M’he apuntat al PFI perquè vull anar a fer un cicle d’esports i especialitzar-me en fisioteràpia esportiva.

Aquest curs espero treure un 8 i no haver de fer les proves d’accés per accedir a un cicle formatiu de grau mitjà.
A part m’agrada molt fer esport, practico el pàdel ja que se’m dóna bastant bé.

1 comentari:

  1. Benvingut Arnau. Aquest és el teu lloc per aconseguir els teus proposits. Segur que ho vas a fer molt bé i ho aconseguiràs.

    Ànims i endavant.

    ResponElimina