dilluns, 3 d’octubre del 2016

Avui es presenta...Adonay Brik Garcia


El meu nom és Adonay Brik Garcia, tinc 15 anys i visc a Castellbisbal. 

Sóc un noi respectuós, amable i tolerant. M’agradaria millorar i ser més pacient , treballador i dinàmic. A més a més sóc el delegat de la classe.

M’he apuntat al PFI perquè m'agradaria continuar estudiant i m’ho van recomanar. 

Aquest curs espero que vagi tot bé i poder fer l’any que bé un cicle mitjà d'informàtica o disseny gràfic. Tinc ganes de fer aquest curs, estic molt més motivat que a l’ESO. Intentaré treure la millor nota així podré entrar al cicle mitjà que vulgui.

1 comentari:

  1. Enhorabona per l'inici tan bo que estàs fent Adonay. Si continues així segur que aconseguir els teus desitjos i propòsits.

    Ànim i endavant!

    ResponElimina