dilluns, 12 de maig del 2014

La publicitat en el lloc de venda

La publicitat és una tècnica de comunicació comercial que l'empresa utilitza dins la seva estratègia de màrqueting.

Els anuncis publicitaris són missatges destinats a donar a conèixer un producte o servei i tenen per finalitat persuadir els clients perquè adquireixin els productes que ofereix l'empresa.La publicitat directa és aquella enviada per correu postal, correu electrònic o lliurament en persona al consumidor potencial.

Podem trobar publicitat en el lloc de venda (PLV) i es realitza majoritàriament a l'interior dels establiments. La seva intenció és influir en el comportament dels possibles clients que visitin el comerç. Té l'avantatge que aquesta influència es produeix en el moment de la compra.

Els objectius bàsics de la PLV a l'hora de publicitar els productes són: informar de l'existència i ubicació del producte en el lloc o llocs de venda, assessorar sobre els avantatges i característiques del producte, persuadir al client amb intenció de convèncer-lo de que el producte és el millor i induir a la compra.

Joan Altabella i Alex Soriano

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada